The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Πέμπτη, Οκτωβρίου 18, 2007

Dattebayo

Προς όλους τους πιστούς, σήμερα μάθαμε πως το dattebayo του Naruto δεν είναι πραγματική λέξη, άλλα νεολογισμός που δημιούργησαν οι παραγωγοί του. Πολύ κρίμα, και ήλπιζα οτι ξέρω 2 λέξεις στα Ιαπωνικά εκτός απο Ιταντακιμάσου!
Σήμερα, αξιότιμο κοινό η μέρα ήταν ιδιαίτερη. Το μεσημέρι πήγα με 2 Ιάπωνες, 1 Σουηδό και εναν κορέατη σε ενα κορεάτικο εστιατόριο για να φάμε. Το φαγητό ήταν πολύ ωραίο όπως μπορείτε να δείτε και στο Album της ημέρας. Στην συνέχεια όμως, πήρα τα ποδαράκια μου και περπάτησα το κέντρο μέχρι να βρω ενα μαγαζί που είχα εντοπίσει για να αγοράσω αυτό που τόσο καιρό προγραμμάτιζα αλλα δεν είχα την μονίμως ανέβαλα:
Σήμερα, αγόρασα την 4η κιθάρα μου!
Μουχαχαχαχαχ, -αχεμ- ντρέπομαι άλλα πριν αρχίσετε να ρωτάτε "μα καλά, τι τις θες τις 4;" να πάρω την ιστορία απ' την αρχή. Στην Κίνα δεν έφερα καμία απο τις κιθάρες μου γιατί δεν μπορούσα να την φέρω σαν αποσκευή. Όποτε είπα να αγοράσω μια εδώ. Ικανοποιηθήκατε; Σήμερα λοιπόν ξόδεψα 65ευρώ για μια ακουστική (η πρώτη ακουστική μου) κιθάρα και μια βάση για να την μοστράρω στο δωμάτιο μου, άλλα ακούγεται τόσο ωραία που νομίζω στην Ελλάδα θα την αγόραζα πάνω απο 150ευρώ. Φυσικά, έχω τόσο καιρό να ακούσω κιθάρα που ίσως δεν είναι τόσο καλή, αλλά αυτή την στιγμή με το τρέχον κριτήριο ακούγεται σαν επαγγελματική.
Φυσικά για την αγορά αυτή ξόδεψα 650γιουάν δηλαδή, κάτι παραπάνω απο το μισώ την υποτροφίας που μου δίνουν οι Κινέζοι. Τσουχτερό, αλλά προσπαθώ να κρατάω στο μυαλό μου την πραγματικότητα, οτι δεν ήταν τόσο ακριβή για αυτό που είναι. Φυσικά η φωτογραφία που σας έχω περιλάβει, απλά δείχνει τα κλειδιά της, άλλα πιστέψτε με, είναι όσο πιο τυπική γίνεται...
Posted by Picasa