The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Σάββατο, Οκτωβρίου 06, 2007

Καλωσήρθατε στο Μεγάλο Τοίχος!

Κυρίες και κύριοι, το σήμα κατατεθέν της Κίνας σας περιμένει όπως ακριβώς ποτε δεν το είδατε.
Κουραστικό!

Η μέρα ξεκίνησε στις 4 το πρωί με ενα μπάνιο και με οδηγίες απο του συγκάτοικους που είχαν πάει την προηγούμενη μέρα, να μην πάρουμε πολλά πράγματα και βαριά γιατί το τοίχος είναι απότομο και πρέπει να είσαι άνετος για να κινήθείς. 10 χιλιόμετρα, διαδρομή πάνω κάτω ενώ τα παιδιά μας πληροφόρησαν οτι δεν κάνει κρύο και οτι με ενα κοντομάνικο θα είμαστε εντάξει.

4 το πρωί λοιπόν ξεκινάω την μέρα μου με ενα μπάνιο και για το ταξίδι παίρνω μαζί μου 3 μπανάνες και ενα μικρό μπουκαλάκι νερο. Φοράω το ωραίο τζίν μου και ενα κοντομάνικο, όμως για καλό και για κακό βάζω και στην μέση μου την γκρίζα μακό ζακέτα που έχω.

Όλα κάλα και το μετρό μας βγάζει στην στάση του ΚΤΕΛ το οποίο θα μας πάει στο προορισμό μας. Στην στάση μαθαίνουμε πως πρέπει να πάρουμε το 980.
Posted by Picasa