The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Δευτέρα, Οκτωβρίου 22, 2007

Ήμουν και εγω εκεί...

Στο Τσίνγκταο βλέπεις τέντες να πουλάνε τα ίδια βιβλία που έχουν και τα βιβλιοπωλία. Η απάντηση είναι οτι υπάρχουν "πειρατικά βιβλία"! Τα ίδια, πολύ πιο φτηνά και το ίδιο πολύχρωμα! Λεξικά, Κόμιξ, λογοτεχνικά, ότι θες οι Κινέζοι για άλλη μια φορά το αντιγράφουν.

Όμως σήμερα δεν ξέρω που βρέθηκα. Ήμουν εξω απο το πανεπιστήμιο και ενας πλανόδιος πωλητής είχε μια στοίβα με μεταχειρισμένα βιβλία. Το μάτι μου έπιασε ενα βιβλίο με SIDS (ξέρετε αυτές τις είκονες που αν αλιθωρήσεις, τις βλέπεις τρισδιάστατες;) και καθώς απομακρυνόμουν ανακάλυψα στον πάτω τις στοίβας μια γραμματοσειρά που δεν είναι λατινικά. Δες, αν δεν είναι λατινικά, είναι Ρώσικα ή Ελληνικά.
Δεν ξέρω πως βρέθηκε το βιβλίο της φωτογραφίας εκεί, δεν έχω ιδέα...

Πριν μερικές μέρες γνώρισα μια Βραζιλιάνα που είναι στην Κίνα 3 χρόνια και έχει παρόμοιο τύπο μαλλιών. Δεν κρατήθηκα και την ρώτησα, πως τα περιποιείται στην Κίνα. Είναι αλήθεια πως έχω άλλα 2 μπουκάλια σαμπουάν και το πρώτο κράτησε 1,5 μήνα. Είχα αγοράσει ενα Κινέζικο και παρ'ότι δεν ήταν τόσο χάλια οσο φανταζόμουν, είναι αρκετά χάλια ώστε πλέον σε κάθε λούσιμο να λύνω γόρδιους δεσμούς. Μεγάλο ρόλο παίζει και ο Κινέζικος αφρός που δεν κάνει καμία μα καμία δουλειά.
Η Βραζιλιάνα ήξερε σε τι αναφέρομαι και αμέσως μου είπε οτι έχει φίλους που πηγαινοέρχονται απο βραζιλία και την φέρνουν.
Σήμερα αγόρασα ενα νέο conditioner. Δεν έλπιζω πολλά...
Posted by Picasa