The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Τρίτη, Νοεμβρίου 06, 2007

Λίγα σχόλια

Το όνομα fo2(佛)σημαίνει Βούδας και όταν φεύγαμε προσπαθούσαν να διαβάσουν το Όνομα οι καθηγητές. Τελικά αφού διαβάσαν το Φό, το γυρίσαν στο 希腊(Ελλάδα) όποτε σε μια ημίρευστη κατάσταση μου κολλήσαν το όνομα φοσιλά-ντε(Φο, Έλληνας). Όμως νομίζω οτι είναι αρκετά ακριβές μιας και το Φό, εκτός απο φωνητικά οτι ταιριάζει, εκφράζει και νοηματικά το όνομα Φώτης: Φώτα, στιγμή της επιφύτησης της βάπτισης, καθόδου του αγίου πνέυματος στον Χριστό -χμ, λίγο αντιφατικό δεν είναι αυτό, για προσωποποίηση του θεού;-. Το όνομα Βούδας αντίστοιχα σημαίνει ο Φωτισμένος, οπότε νομίζω οτι το όνομα είναι μια τέλεια μετάφαση του Ελληνικού μου. Συνεπώς νομίζω οτι θα πρέπει να το καθιερώσω... Τέλευταίο σχόλιο για το ταξίδι, οτι παρ' οτι απο τις περισσότερες απόψεις ήταν άθλιο, μιας και κάναμε πιο πολύ σουβενιρ-σόπινγκ παρα σάιτσίινγκ, ξυπνάγαμε τρελά νωρίς, τρώγαμε απαίσια φαγητά και ταξιδεύαμε απίστευτα πολύ, ενω δεν ήμασταν ελεύθεροι, νομίζω οτι θα ξαναπήγαινα. Δεν ξέρω, μου άρεσε αυτή η σουρεαλιστική ατμόσφαιρα. Άσε που είχα σβήσει τελείως τον εγκέφαλο μου! Για τα πρακτικά, οι μόνοι που θα ξαναπηγαίναμε, είμαστε οι 3 ξέμπαρκοι. Εγώ, ο Ενρίκε και ο Φλώ.
Δεν θύμαμαι τι άλλο εχω να γράψω για τώρα. Μάλλον ήρθε η ώρα να σηκωθώ απο το κρεβάτι, να ανοίξω τις κουρτίνες, να κάνω πρωινό(μπανάνα δηλαδή) και να πλύνω/ετοιμάσω την μούρη μου για άλλη μια μέρα στο Τσίνγκταο, ελπίζοντας με διάβασμα! Χμ, ίσως πρέπει να καθαρίσω το μπάνιο, να πλύνω ρούχα και να κρεμάσω ενα ωραίο τοπίο που αγόρασα για 3 ευρώ...
Posted by Picasa