The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Τρίτη, Νοεμβρίου 27, 2007

Εβδομάδα αλλαγών

DSC07632 DSC07641 DSC07647_filtered

Μεγάλες άλλαγες. Τεχνικά αυτή την εβδομάδα δεν έχω να γράψω τίποτα στο Μπλόγκ, μιας και δεν ήταν μια καθαρά βδομάδα "ζωής στην Κίνα". Σίγουρα δεν σας απασχολεί πόσες φορές έφαγα την εβδομάδα αυτή μοσχάρι, πόσες κοτόπουλο, ούτε το τι ώρα πήγα για ύπνο την τετάρτη. Αν και δεν υπάρχει τίποτα που δεν σας εχω μεταφέρει ακόμα (για άλλη μια φορά συγχαρητήρια, έχετε αποφοιτήσει, γνωρίζεται σχεδόν ότι και εγώ για την Κίνα) παρ'όλα αυτά η ζωή συνεχίζεται ακόμα και οταν τα αξιοθέατα βγαίνουν απο το παιχνίδι. Έτσι λοιπόν, κάτι έχω ακόμα να μοιραστώ μαζί σας, έτσι για να μην πείτε οτι πήγε χαμένος ο κόπος σας να μπείτε στο μπλόγκ.

Είδηση 1: Ο Τζούλιαν ο Γάλλος, έφυγε. Πήγε διακοπές στο Μακάο και μόλις επιτρέψει θα φύγει για Γαλλία. Πάει αυτός. Απ' την άλλη χθές η Μόνα μετακόμισε οριστικά, μακρία απο την εστία, όποτε την στιγμή αυτή που σας γράφω στον όροφο μείναμε 2. Εγώ και ενας Σουηδός, αν και αναμένεται να μας κλείσει την τριάδα ο Γιόσουκε, ο Γιάπωνας.

Είδηση 2: Το ανέφερα στα μουλωχτά και πιο πρίν, η Μόνα έφυγε. Πόλλα άτομα την κάνουνε, οπότε τέρμα λοιπόν οι φωτογραφίες με τον Τζούλιαν όμως τουλάχιστον η Μόνα δεν φεύγει απο την πόλη.

Είδηση 3: Για να πνίξω τον καημό μου, αγόρασα ήχεια. Για 16ευρώ πήρα κάτι απίστευτα, τόσο σε απόδοση έντασης όσο και ποιότητας ήχου καναδικά ηχεία με εναν τεράστιο subwoofer για να ενοχλώ τους γείτονες! Χμμ, κάτι μου λέει οτι ίσως αυτός ήταν ένας λόγος που η Μόνα έφυγε. Συγχρόνως ο δίσκος επιτέλους δούλεψε όποτε μπορώ να συνεχίσω ανενόχλητος να κατεβάζω ταινίες για να βλέπω.

Είδηση 4: Έχω πάνω απο 30 ταινίες, όμως απ' όταν ήρθα στην Κίνα, είδα την πρώτη μου, προχθές το βράδυ με την Μόνα και τον Γιόσουκε. Ελπίζω τώρα που έχω ηχεία να δω καμία ακόμα.

Είδηση 5: Έβαλα το πρώτο μου καρφί την τελευταία οκταετία, μια κίνηση που επίτελους έσπασε  τον πάγο του "προσωρινού σπιτιού" (λες και τα καρφία είναι φτιαγμένα για να σφραγίζουν τις σανίδες μόνο στα φέρετρα) και κρέμασα μια όμορφη βουνο-γραφία που αγόρασα για 3ευρώ.

 

Βουνά. Η Κίνα φημίζεται για τα βουνά της. Έχει 5 βούνα τα οποία σύμφωνα με την παράδοση κάθε Κινέζος πρέπει να επισκευθεί μια φορά στην ζωή του. Στο βουνό της γειτονιάς μας (σχήμα λόγου, μιας και είναι περι τα 300χμ απο εδω) που είναι ενα εκ των πέντε και στο οποίο ελπίζουμε να πάμε κατα τα μέσα Δεκεμβρίου, ο θρύλος λέει οτι όποιος το σκαρφαλώσει θα ζήσει 100 χρόνια, πληροφορία που κατι μου λέει οτι δεν είναι και πολύ ακριβής. Το όνομα του είναι Τάισαν

Τέλος, στην πρώτη φωτογραφία βλέπετε κούτες γεμάτες νούντλς. Λίγο πιο αριστερα απο το κάρδος, οι Κίνεζοι φοιτητές περιμένουν στην ουρά για να φανέ το πρωινό νούντλ τους...