The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 05, 2007

Πρώτη μέρα στα θρανία! Αϊ αϊ αϊ αϊ!


Πολύ κουρασμένος. Δεν ανέφερα χθές, οτι στο προχθεσινό αναρτημένο όνομα μου, όταν ξύπνησα το πρωί είχα βρεί ένα post-it πάνω στην πόρτα μου με τα ονόματα τριών μερών για διασκέδαση! Έχω ακούσει οτι η πόλη δεν φημίζεται για τα άπειρα clubs, άλλα ντρέπομαι που το λέω: Δεν μου καίγεται καρφί!
Αλλάζω δωμάτιο! Μάλλον έτσι ήταν απο χθες.Σήμερα πήγα και κατάφερα -ύστερα απο την χθεσινή προσπάθεια στην οποία μου το αρνήθηκαν- να τους ζητήσω να πάω στο άλλο κτήριο. Η λογική ήταν οτι θα έχει internet επιτέλους συμβατό με τα vista. Το πρωί στις 5 ξύπνησα απο τις τρομπέτες του εγερτηρίου. Φαίνεται οτι το πανεπιστήμιο μας είναι και στρατόπεδο με τους φανταροφοιτητές να είναι κάθε πρωί πριν το μάθημα να κάνουν γυμνάσια στο γήπεδο. Μου. Κουραστικό, αλλά μάλλον θα το συνηθίσω. Δυστυχώς, άλλωστε και το καινούριο κτήριο είναι 5μ πιο κάτω που σημαίνει οτι δεν βελτιώνονται τα πράγματα.Χθές δεν έπαθα δηλητηρίαση απο το φαγητό. Καλό αυτό. Τώρα που μιλάμε, έχω πρόβλημα γιατί δεν δέχονται να μου χαλάσουν 100 γιουέν(10ευρω) πουθενά, λες και τους πηγαίνω 500ευρώ! Οπότε σήμερα ούτε πρωινό έφαγα, ούτε νερό μπορώ να πάρω.
Κατα τ'άλλα τα μαθήματα με έχουν φρικάρει και σήμερα που ήταν η πρώτη μέρα δεν ήμουν κάν κοντά στο επίπεδο των άλλων παιδιών. Μέχρι πριν λίγο είχα αποφασίσει οτι δεν έχει νόημα να πάω αλλού, αφού το άλλο τμήμα είναι πολύ χαμηλού επιπέδου και έτσι πετούσα διαρκώς το μότο ότι "θα μπορούσα να κάθομαι στο κρεβάτι αντί να πάω στην πρώτη τάξη και απο εκείνο, καλύτερο είναι να είμαι κάπου που γυμνάζομαι τουλάχιστον". Μόλις τώρα όμως είχα μια αναλαμπή οτι "τι είχα τι έχασα" και οτι ας προσπαθήσω εδω που είμαι και αν με κατεβάσουν αυτοί δεν πειράζει. Σε άλλες ειδήσεις φαίνεται οτι αυτές τις μέρες μιλάω λίγο παραπάνω... Λίγο.
Posted by Picasa