The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 19, 2007

Γλυκά στην Κίνα

Στην ερώτηση που μου έθεσε η αξιότιμη συνάδελφος μου ΜειΛι (που είναι στην Ελλάδα και έχει κινέζικο όνομα, ενώ εγώ είμαι στην Κίνα και δεν έχω) για τον αν όντως δεν τρώνε γλυκά στην Κίνα, η απάντηση είναι τρώνε.
Μέχρι και γαριδάκια έχουν.
Εκτός απο γαριδάκια, έχουν αυγά έκπληξη, καβουράκια και κοτο-ποδάκια. Τώρα τελευταία κάνουν προσπάθειες να δημιουργήσουν αγορά για σοκολάτες, γαλακτοκομικά, χυμούς κοκ, άλλα όλα αυτά είναι τόσο ψεύτικα που πραγματικά καλύτερα τα γαριδάκια τους!
Τις πρώτες μέρες περπατούσα με δυο Κινέζους και τους κέρασα τις τελευταίες 2 trident που είχα φέρει απο Ελλάδα.
"Wow!Έχουν γεύση που διαρκεί, όχι όπως οι Κινέζικες βλακείες!"
Posted by Picasa