The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 26, 2007

Ειδική εορταστική έκδοση!

Τι υπέροχη μέρα! Μπα, υπερβάλλω. Χθες όπως μου θύμησε ο Κίμωνας, έκλεισα ενα μήνα στην Κίνα. Ένα μήνα στην Κίνα... Ενας μήνας και τελικά τι έχω καταφέρει;
Αξιότιμο κοινό, καλωσήρθατε στον απολογισμό του Σεπτεμβρίου!

Μπούμπλε μπούμπλε, για αρχή δεν έμαθα ούτε ενα πιάτο φαγητό, όμως δοκίμασα πολλά. Το έντερο μου συνήθισε επιτέλους -προχθές μάλιστα- όποτε απ' αυτή την άποψη έχω βελτιωθεί. Δυστυχώς βέβαια δεν έχω ακόμα λύσει το πρόβλημα του πρωινού και όπως φαίνεται δεν θα λυθεί ποτέ. Για την ώρα τα πρωινά πίνω ενα υποκατάστατο γάλατος, τρώω μια μπανάνα ή λίγο ξωμί και φεύγω για μάθημα!
Η γλώσσα; Η γλώσσα δεν πάει καλά. Χθες είχα φάει μια φρίκη οτι αν δεν είμαι καλός θα χάσω την υποτροφία, άλλα τελικά ήταν λάθος φήμη. Τα κινέζικα μου δεν είναι καλύτερα, οπότε απ' αυτή την άποψη δεν έχουμε νεα!


Σήμερα όμως είχα το πρώτο μου Τάι Τσι μάθημα. Αλίμονο και εκεί είμαι σκράπας! Δεν μπορούσα να παρακολουθήσω καθόλου τα βήματα, κάτι που μου θύμησε τα προπέρσινα μαθήματα χορού στην Αθήνα! Τελικά το μάθημα τελείωσε αισίος με εμένα σε ενα κομμάτι να επιστρέφω στο δωμάτιο....
Παρεπιπτόντως μεθαύριο το μεσημέρι φεύγω για εορταστικό 6ήμερο στο Πεκίνο!
Posted by Picasa