The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Κυριακή, Μαΐου 25, 2008

Κοιτάξτε ποιος επέστρεψε!

IMG_5827

Ναι κυρίες και κύριοι ο Γιόσουκε ο Γιάπωνας επέστρεψε στο Τσινγκτάο για τους επόμενους 2-3 μήνες. Αν και τώρα δεν μένει πλέον μαζί μας (τι "μας" δηλαδή, μόνο εγώ είμαι πλέον) βρεθήκαμε πριν κάποιες μέρες σε μια παραλία ύστερα απο ενα πρόχειρο προγραμματισμό.

Ο θεότρελος καιρός με έχει κουράσει. Την μια βρέχει σε 18βαθμούς, την άλλη έχει 30+. Το τελευταίο διάστημα τώρα δεν βλέπεις πέρα απο τα 4 μέτρα. Για τέτοια ομίχλη(υγρασία) μιλάμε. Ο λάμπες πίσω απο τα φυτά προκαλούν το X-Fileεδίστικο εφέ των ακτινών φωτός που πετάγονται μέσα απο τα φύλλα. Το θέαμα γίνεται ακόμα πιο τρομερό όταν ενα αυτοκίνητο έρχεται απο την αντίθετη κατεύθυνση ενώ μπροστά του εχει ανθρώπου. Βλέπεις ανθρωπόμορφες φιγούρες να τυλίγονται σε ενα απροσδιόριστο(και φυσικά απόκοσμο) φως, ακρίβως όπως στις ταινίες με εξωγήινους.

Θα έχετε παρατηρήσει (μάλλον οχι) οτι έχω σχεδόν ολοκληρώσει το χρέος μου για το οικογενιακό ταξίδι και πλέον αν πάτε προς τα πίσω στις ημερομηνίες θα δείτε οτι σας έχω όλο το ταξίδι με τους γονείς εκτός απο τον τελευταίο σταθμό ο οποίος όμως και αυτός εν καιρό θα μπεί!

 

Σε άλλες ειδήσεις παρατήρησα οτι στο youtube τα βίντεος που έχω ανεβάσει είναι πάνω απο 100(!) ενώ οι φωτογραφίες στα Albums αγγίζουν το 1GB που σημαίνει οτι δεν έχω χώρο για πολλές ακόμα, οπότε ίσως χρειαστεί να ανοίξω άλλη μια τοποθεσία...