The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Τρίτη, Μαΐου 13, 2008

Καληνύχτα

IMG_4959 Και είδατε λοιπόν; Αυτή την φορά σας έφερα νεα. Μερικώς αυτό οφείλεται στον σεισμό...

Την εβδομάδα διακοπών, την πέρασα στο Σιτσουάν (με πρωτεύουσα το Τσενγκντου). Είναι όντως η περιοχή των σεισμών. Είμαι ζωντανος για τα πρακτικά, αν και ήμουν έτοιμος να κάνω την ηρωική μου εξαφάνιση...Άλλα τέλωσπάντων. Σε άλλα νέα, αγόρασα επιτέλους κινητό για να αντικαταστήσω το προηγούμενο που τα είχε παίξει, άλλα όπως καταλάβατε όλοι οσοι με πήρατε τηλέφωνο για να δείτε αν ζω(μαμα και μάνο) είναι χειρότερα απο το προηγούμενο.

Όταν το αγόρασα δεν καταλάβαινα τι μου λέγαν οι κινέζοι. Σκέφτηκα οτι φταίνε τα κινέζικα μου. Στην δεύτερη κλίση ήταν η Ξένια. Μιλήσαμε αγγλικά αλλα φταίει οτι μάλλον κοιμόταν και δεν καταλάβαινα. Στην τρίτη κλίση ήταν η αντέλ. Τα αγγλικά της έχουν βελτιωθεί άλλα η γαλλική προφορά της δημιουργεί προβλήματα όταν χρησιμοποιείς ενα κινητό που δεν έχεις συνηθήσει. Η επόμενη ήταν οι γονείς. Έ, εκεί παραπάει. Είπαμε. Αν δεν καταλαβαίνεις ούτε Ελληνικά, τότε τι καταλαβαίνεις; Τελικά συμπέρασμα; Φταίει το κινητό.

Κρίμα και είναι όμορφο το άτιμο!

Καληνύχτα!