The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Τρίτη, Μαρτίου 04, 2008

Πάλι στα παγωμένα νερά

DSC00425 Και πάνω που είχα στρώσει το μηχανάκι στο προηγούμενο επίπεδο, τώρα πρέπει να ξαναπροσαρμοστώ στο καινούριο:

Τώρα όμως τα πράγματα είναι πιο εξασφαλισμένα. Επέλεξα να πάω στην Τάξη 3, δηλαδή να προχωρήσω μιας και ήμουν ακριβώς στο ίδιο σταυροδρόμιο με την άλλη φορά: Μιας και είμαι στα μισά της μιας τάξης απ'την άλλη, να πάω στην πίσω ή στην μπρός. Μετα συνειδητοποίησα πως καλύτερα να πατώνεις στα ψηλά πατώματα παρά στα χαμηλά, οπότε πήρα βαθιά ανάσα και βούτηξα προς τα πάνω! Βέβαια τα πράγματα ήταν καλύτερα τώρα μιας και σε αντίθεση με την προηγούμενη χρονιά, καταλάβαινα ενα μεγάλο μέρος απο αυτά που μου λέγαν, όμως απ'την άλλη τώρα βλέπεις πως κάπου σταματάει το κομμάτι της προφορικής επικοινωνίας (και αυτό είναι κάπου τώρα) και αρχίζει να πρέπει να καλλιεργήσεις την κατανόηση κειμένων που ως τώρα συμβάδιζε με τα προφορικά. Ξαφνικά λοιπόν πρέπει να διαβάζω ΧΧΧ κείμενα την ημέρα που το προηγούμενο εξάμηνο δε προλάβαινα να ολοκληρώσω ανάγνωση ενος σε 5ημέρες! Τώρα πως θα τα καταφέρω, ούτε εγω ξέρω. Βάλε δίπλα το listening το οποίο ήδη απο το προηγούμενο εξάμηνο δεν το πάλευα χωρίς ενα 3-4ωρο προετοιμασία στο σπίτι για το επόμενο μάθημα(!) και τώρα βλέπουμε τι τρέχει,

και τι δεν τρέχει αρκετά γρήγορα ώστε να προλάβει!

Φυσικά αυτό σημαίνει οτι πάλι νέα δεν θα έχετε και σας εχω εκκρεμότητα το ταξίδι στην Κίνα, το οποίο θα σας το παρουσιάζω σιγά σιγά, όταν ξαναβρώ εναν ρυθμό...

ΥΓ. Αγόρασα και ενα καινούριο λεξικό για το PDA μου με προηγμένα χαρακτηριστηκά, οπότε τώρα ξέρω τι συμβαίνει...

Τις προηγούμενες μέρες στην επαναληψη μου του προηγούμενου εξαμήνου, εντόπισα γύρω στις 2000 λέξεις που δεν ξέρω ακόμα και ήδη στο σημερινό μάθημα, εντόπισα 200 ακόμα... ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;