The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Πέμπτη, Ιουλίου 17, 2008

Σανγκάη. η πόλη που δεν μας πάει.

Για τέταρτη φορά βρέθηκα στην Σανγκάη. Αυτή την φορά με τον Ενρίκε, όμως και πάλι παρ'ολη την ακτινοβόλα προσωπικότητα του, δεν βοήθησε να αλλάξει την τύχη. Για άλλη μια φορά η πόλη με το ΄θυλικό αυτό όνομα προσπάθησε να με φάει. Κάθως το βράδυ έψαχνα ενα ΑΤΜ για να σηκώσω λεφτά ύστερα απο μια περίοδο ταξιδιών με τρένα κατα την οποία βρέθηκα να τερματίζω με ούτε 20ευρώ σε ρευστό, αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα. Όχι μόνο δεν έβρησκα ΑΤΜ της τράπεζας που το όνομα της είναι "Τραπεζική Επιχείρηση Χόνγκ Κόνγκ και Σανγκάης", άλλα και μόλις βρήκα ενα ΑΤΜ αμέσως άρχισα να έχω πρόβλημα. Το πρώτο ΑΤΜ ύστερα απο κάποια ώρα μου ανακοίνωσε οτι δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τα κεντρικά. Μετά απο κάποιες δοκιμές πήγα σε άλλο ΑΤΜ και μου ανακοίνωσε οτι ο κωδικός είναι λάθος. Σάστισα. Ξαναδοκίμασα, αλλα επέμενε. Τελικά άρχισα να δοκιμάζω αναγραμματισμούς του κωδικού μήπως τα έχω χαμένα χωρίς αποτέλεσματα. Τα υπόλοιπα ΑΤΜ άλλα μου έλεγαν οτι δεν μπορούν να επικοινωνίσουν με τα κεντρικά και άλλα οτι έχω λάθος κωδικό. Τελικά την επόμενη μέρα οταν πλέον είχα ξεμείνει βρήκα μια τράπεζα HSBC και σύντομα πληροφορήθηκα οτι όντως, η κάρτα μου έχει κλειδώσει. Να χαίρεσαι που δεν στην ρούφιξε κάνα μηχάνημα. Τα πράγματα είχαν στενέψει οπότε αναγκάστηκα να βάλω σε λειτουργία το σχέδιο εφεδρίας μου:

Να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα για ανάλυψη χρημάτων. Είχα ακούσει για πολύ χοντρές προμήθειες της τάξεως των 20ευρώ (δεν ξέρω αν αληθεύουν και ούτε ήθελα να δοκιμάσω, άλλα ήμουν αδέκαρος) τελικά μόλις έβαλα την κάρτα συνειδητοποίησα οτι και ο κωδικός της ήταν λάθος. Εδω σταμάτησα τις δοκιμές μετά απο την πρώτη προσπάθεια. Τελικά ύστερα απο μια μεγάλη μέρα και τηλεφωνήματα στην Ελλάδα απο εναν απελπισμένο πελάτη τους, επιτέλους μου υποσχέθηκαν οτι θα το έχουν λύσει μεχρι την επόμενη μέρα. Φυσικά την επόμενη εγω απεφυγα να ρισκάρω και περίμενα να επιστρέψω στο Τσινγκτάο για να επιτρέψω σε ενα ντόπιο μηχάνημα να μου ρουφίξει την κάρτα!

Στην Σανγκάη φυσικά φάγαμε μακντόναλντς ύστερα απο κάποιες μέρες κακοπέρασης όπου μας κλέβαν με απίστευτες τιμές για κοροϊδίστικα γεύματα ενω στην συνέχεια πήγα και συνάντησα τον ΛιΤζενΓίοου ο οποίος αν θυμάστε είχε πάει στην Σανγκάη για να συνεχίσει τις σπουδές του!
Posted by Picasa