The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Δευτέρα, Ιουνίου 23, 2008

Ούπς!


Τελευταία εβδομάδα μαθημάτων και ο Φώτης την κάνει! Εκεί που καθόταν και έφτιαχνε το κινητό του, έλαβε ενα τηλεφώνημα απο τον απο καιρό χαμένο Ενρίκε. "Φώτη.Ακόμα θες να έρθεις μαζί μου στο Γκανσού; Χθες μόλις κατέβηκα απο το βουνό και έχω Κινητό.Μεθαύριο πρωί παίρνω το τρένο απο το Χιάν. Ελα να με βρείς εκεί"
Το ζύγισα στο μυαλό μου 47" και τελικά μέσα σε μια ώρα είχα βρεί ενα πρακτορίο και αγόρασα ενα εισιτήριο για να πάω Σιαν για την επόμενη μέρα! Σήμερα, που μιλάμε, μόλις σηκώθηκα απο το κρεβάτι και πρέπει να ετοιμάσω τις βαλίτσες γιατί το απόγευμα πετάω για Χιαν. Απο το Σιαν θα πάρω το τραίνο για το βορειότερο τμήμα της επαρχιας Γκανσού, μέχρι την πόλη ΝτούνΧουάνγκ. Πάω με ελπίδες να δω δυο πράγματα: Της βουδιστικές σπηλιές και την
Έρημο!

Θα γυρίσω σε μια βδομάδα όμως αύριο που εγω δεν θα είμαι εδω, υπάρχει μια ακόμα είδηση:
Ο Κρίστιαν, είναι ο πρώτος που φεύγει. Δεν θα τον δούμε ξανά. Θα ταξιδέψει με τον αδελφό του και θα φύγει κατευθείαν για Γερμανία. Ο Κρίστιαν, είναι ο πρώτος που την κάνει αυτό το εξάμηνο ύστερα απο σχεδόν ενα χρόνο εδω.
Posted by Picasa