The new Photo Albums adress is...

http://picasaweb.google.com/fotis.kalafatis.2
The old one still contains the material from this 1st one year, but from now on the 2nd year will appear on the new address.
As you may already know, the blog train has come to a halt.
Of course I will keep on posting pictures...so stay in a sense... tuned (?)

Τετάρτη, Αυγούστου 29, 2007

Τελικά χθες την έπεσα νωρίς, όμως δεν κατάφερα να σηκωθώ τόσο νωρίς! Φυσικά για άλλη μια φορά έχασα το πρωινό το οποίο είναι απίστευτα νωρίς και ειδικά αν θέλω γιόγκα πριν το πρωινό! Σηκώθηκα 7:30 και πήγα να κάνω κατευθείαν μεσημεριανό, όμως λόγω του ότι άνοιγε οχι 10:00 αλλά 10:40 είχα να σκοτώσω λίγο χρόνο. Πήγα Σούπερ Μάρκετ και καθώς πήγα τα πράγματα σπίτι, μπαίνω και μόλις βγαίνω έξω, ακούω το τηλέφωνο να χτυπάει! Το σηκώνω. Μου λέει κάτι για CNC για Εε, ι,εεζεααααααααλ. ADSL. Το πιάσα. Κάτι νούμερα μου λέει. Έχει καταλάβει οτι δεν μιλάει με γνώστη. Του πετάω μια ατάκα που είχα προλάβει να ετοιμάσω για κάθε ενδέχομενο και έλεγε: τσινγκ σχαο ντενγκ! Αυτό σημαίνει παρακαλώ περιμένετε λιγάκι! Τουλάχιστον έτσι ήλπιζα! Πάντως φάνηκε να κάνει την δουλειά. Κατευθείαν τρέχω έξω και πετυχαίνω ακριβώς δίπλα στην πόρτα μου, να χτυπάει την πόρτα ένα παιδί. Do you speak english? Yyyeeesss? Please come inside! I'm having on the phone somebody to come for my ADSL line and can't understand a word!Λοιπόν, έρχεται στην πόρτα μου, κοντοστέκεται και τελικά λέει, Well, I can speak english, but I don't know a word in chinese! Απίστευτα γέλια. Τρέχω κάτω στον πολύ ευγενικό διαχειριστή για τον οποίο είχα πρόθεση να του ετοιμάσω ενα κειμενάκι και να τον εχω προειδοποιημένο, αλλά εκ των πραγμάτων δεν είχα προλάβει και έτσι με νοήματα του έκανα σήμα να ανέβει πάνω για ενα τηλέφωνο. Μόλις μπαίνω στο δωμάτιο, σηκώνω το ακουστικό λέω hello -ο τύπος ήταν όντως ακόμα εκεί και το δίνω στον διαχειριστή! Τέλεια!Η γραμμή μόλις είχε κλείσει. Προφανώς ο τύπος στο ακουστικό μόλις με ξανάκουσε, απογοητεύτικε τελείως. Στο καπάκι γίνεται μια αναπάντητη στο κινητό μου. Τώρα εδω και 2 ώρες ετοιμάζω τι θα πω στο ακουστικό, αν το σήκωνε, τι θα πω στον διαχειριστή κοκ. Είναι όλα τόσο αστεία! Επειγόντως πρέπει να μάθω κάποια κινέζικα, γιατί αλλιώς δεν θα μπορώ να βγάλω το π----ί μου να κατουρίσω!Τουλάχιστον με πολλη υπομονή και σάλιο, βρήκα μαλακτικό και απορυπαντικό για τα ρούχα! Τώρα μου ήρθε μια ιδέα: Να πάω στα γραφεία της CNC και απο κεί να λύσω οτι είναι να λύσω! Αυτό είναι μια καλή σκέψη... Πρώτα όμως πρέπει να βάλω κάτι στο στομάχι μου. Χμμ, ή μπορώ να πάω στην κεντρική ρεσεψιόν να με βοηθήσει η κοπέλα που μου αγόρασε και την κάρτα του κινητού!
Posted by Picasa