Κουλτούρα γιατί τελικά αναγκάστηκα να αγοράσω ενα εξωτερικό σκληρό δίσκο για τον φορητό μου, αφού η εισροή κουλτούρας στον υπολογιστή μου ξεπερνά την ικανότητα μου να την καταναλώνω. Μιας και όμως "κουλτούρα" και "τεχνολογία" δεν συμβαδίζουν, μιας και δεν μπορούσα να αγοράσω κάτι σύγχρονο στην Κίνα, τον ζήτησα απο εναν συμμαθητή που πηγαίνε στην Ιαπωνία για μια βδομάδα. Τελικά σήμερα ήρθε και μου τον έφερε, όμως αυτό που για άλλη μια φορά δεν υπολόγισα, είναι οτι η Ιαπωνία "τρέχει" στα 100 Βόλτ. Άντε τώρα να βρώ μετασχηματιστή!
Επιστρέφοντας στην κουλτούρα και την τεχνολογική της πλευρά ακολουθεί μιας μικρή λίστα με την Ιντερνετική ζωή των Κινέζων.
Chat στο QQ με 500,000,000 -Κινέζους- χρήστες. Downloading για Ταινίες, παιχνίδια και μουσική απο το -πάλι Κινέζικο- Xunlei. Αναζήτηση στον Ίντερνετ χρησιμοποιώντας το πασίγνωστο -Κινέζικο- gaogao και το "Φρέσκο" Google. Streaming Video υλικό στα pplive/ppstream και tudou και λιγότερο στο youtube. Η Κίνα γενικότερα, που είναι μια τεράστια αγορά δεν χρειάζεται να καταναλώνει διεθνή προϊόντα όπως το utube ή το MSNLive ή το Google. Η εσωτερική της αγορά συναγωνίζεται την διεθνή σε μεγέθη τουλάχιστον γιατί στη πράξη σε ποιότητα, υστερεί αρκετά.